4 βήματα για τον καθαρισμό DPF
Ακολουθήστε τα 4 βήματα για την καλύτερη και πιο οικονομική λύση για το φίλτρο σας
Δώστε εντολή στο συνεργείο σας, να αφαιρέσει το φίλτρο σωματιδίων (DPF) από το αυτοκίνητό σας. Εναλλακτικά και εφόσον δεν έχετε συνεργαζόμενο συνεργείο βρείτε έναν πιστοποιημένο συνεργάτη του δικτύου μας από το μενού Μονάδες Αντικατάστασης
Το συσκευάζετε για αποστολή με courier και το αποστέλλετε με δική μας χρέωση στον κωδικό ACS Courier “320428”
Παραλήπτης
DPF CLEANING
Φώτιος Νάκος Τ.Κ. 57200
Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης
Κιν. 6979 110885
τηλ. 23940 24576
Με την παραλαβή του DPF και αφού μετρηθούν τα επίπεδα κορεσμού, παίρνουμε δείγμα από το εσωτερικό του φίλτρου για μια πρώτη χημική ανάλυση, από όπου και θα διαγνωσθεί η αιτία φραγής και ξεκινά η διαδικασία καθαρισμού ή ανακατασκευής που μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 16 ώρες.
i. Επιστροφή του φίλτρου σωματιδίων στο Συνεργείο
ii. Επιστρέφουμε το φίλτρο σωματιδίων (DPF) συνοδευόμενο από γραπτή εγγύηση εργασιών
Τι θα παραλάβετε μετά τον καθαρισμό του φίλτρου DPF
Όπως και αν παραλάβουμε το φίλτρο σωματιδίων! Εσείς θα παραλάβετε φίλτρο με….
Μετά των καθαρισμό μας τα επίπεδα αιθάλης θα είναι από 0,1 % έως 1,2 %
Τα στάδια καθαρισμού είναι 8 ή 9, και σύμφωνα με τα επίπεδα κορεσμού του κάθε φίλτρου κρίνεται ανάλογα και ο τρόπος και το επίπεδο καθαρισμού, έτσι ώστε να λειτουργεί άψογα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για αυτοκίνητα ντίζελ στη χώρα μας είναι η αδυναμία της αποθείωσης του ντίζελ. Στα αυτοκίνητα με προδιαγραφές Euro V απαιτείται αποθειωμένo ντίζελ για την αποφυγή τουλάχιστον φραγμού του DPF από υπολείμματα θείου, όπως στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. Σοβαρό επίσης πρόβλημα προκύπτει από κατάλοιπα βιοντίζελ και από διάφορες χρωστικές ύλες που περιέχει.
Πριν Κάνετε Οτιδήποτε!
Μην προβείτε σε καμία ενέργεια χωρίς τη συμβουλή μηχανικού με στοιχειώδεις γνώσεις σχετικά με τα φίλτρα σωματιδίων πετρελαίου, για την αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων. Τις περισσότερες φορές που θα ανάψει η λυχνία του DPF έχει σχέση με τη φραγή του φίλτρου -γεγονός που θα πρέπει να σας προβληματίσει- και επιβάλλεται να συμβουλευτείτε συνεργείο ειδικευμένο στους κινητήρες diesel, καθώς το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων στα νέα αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.
Σε καμία περίπτωση δεν χτυπάμε-ταρακουνάμε-τρυπάμε-λύνουμε το φίλτρο DPF προκειμένου να ελευθερώσουμε την έξοδο του καυσαερίου, γιατί θα προξενήσουμε ακόμα μεγαλύτερη βλάβη.
Μηχανικοί χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις όσον αφορά το DPF αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, στην προσπάθειά τους για απόφραξη του φίλτρου, που επέφεραν μέχρι και την καταστροφή του.